صعود تیم لوبون آمل به نیمه نهایی بسكتبال باویلچرجانبازان كشور قابل پیش بینی بود
نوشته شده توسط : xmovies

' یحیی عسگری پور ' روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : تیم لوبون آمل با آمادگی كامل به مرحله حذفی یك چهارم نهایی مسابقات لیگ دسته یك بسكتبال باویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های كشور به شیراز سفر كرد و خوشبختانه در كسب نتیجه دلخواه نیز موفق بود.

وی افزود : لوبون با كسب دو پیروزی قاطع برابر تیم هیات جانباران شیراز درمرحله حذفی یك چهارم نهایی مسابقات لیگ دسته یك بسكتبال باویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های كشور كه در خانه حریف برگزار شد ، با شایستگی كامل به جمع چهار تیم پایانی صعود كرد.

او ادامه داد : تیم لوبون در دو دیدار خود در این مرحله با تیم شیراز به ترتیب با نتایج 63 بر53 و 44 بر 39 میزبان خود را شكست داد و به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود كرد.

سرپرست تیم بسكتبال لوبون آمل گفت : بازیكنان تیم لوبون در هفته گذشته تمرینات منظم و فشرده ای را پشت سرگذاشتند و برای این مسابقه حساس از آمادگی كاملی برخوردار بودند.

عسگری پور افزود : خوشبختانه شرایط و آمادگی تیم خوب و رضایت بخش بود و نفرات تیم هم از روحیه مناسبی برای كسب نتایج لازم برابر حریف شیرازی برخوردار بودند.

وی با بیان اینكه صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یك بسكتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های كشور گام بزرگی برای نشان دادن توانمندی بازیكنان بومی این شهرستان است ، اضافه كرد : همه هدف و تلاش بازیكنان و كادر فنی تیم لوبون برتری این تیم در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی و كسب سهمیه صعود به لیگ برتر باشگاه های كشور است.

سرپرست تیم بسكتبال لوبون آمل گفت : خوشبختانه این توان و ظرفیت در بازیكنان تیم لوبون وجود دارد و باید با تمام تلاش از آن را در بازی های نیمه نهایی استفاده كرد.

تیم لوبون در ماه گذشته در مرحله گروهی كه در قزوین برگزار شد ، با شكست همه رقبای خود به نیمه نهایی صعود كرد و این وضعیت شرایط روحی تیم را بهبود بخشید.

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یك بسكتبال باویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های كشور ، دهه اول اسفند ماه در مشهد مقدس برگزار می شود و دو تیم برتر مرحله نیمه نهایی به مسابقات فصل آینده لیگ برتر باشگاه های كشور صعود خواهند كرد.ك/3

7327/1654/1647





:: برچسب‌ها: فلوریدا , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: